» Regulamin

Kontakt

  • Abakmedia Dariusz Widlarz
    NIP: 5512339945
  • E-mail:biuro@dipp.pl
  • Telefon537-779-098
  • Godziny działania sklepuponiedziałek-piątek 9.00 - 16.00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Statystyka

  • Ilość produktów: 2938
  • Ilość kategorii: 3091
  • Ilość promocji: 0
  • Ilość nowości: 100
  • Aktualnie klientów na stronie: 2
  • Sklep odwiedziło: 79052 klientów
  • Sklep działa od: 03-10-2016

Regulamin

  Regulamin Sklepu Internetowego www.dipp.pl
 

  Pkt.1
 

 Właścicielem Sklepu Internetowego

www.dipp.pl jest:


 Abakmedia Dariusz Widlarz 

ul.Główna 64

 34-123 Chocznia

NIP: 551-233-99-45

Nr zaświadczenia SS.6411/228/09

Nr ewidencyjny 9629/09

 

Pkt.2

 

Sklep www.dipp.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci internetowej. Sprzedaż realizowana jest wyłącznie na terytorium Polski. Wszystkie ceny podane na stronach sklepu są cenami brutto i zawierają 23% podatku VAT.



Pkt.3


 Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem witryny internetowej www.dipp.pl lub za pomocą poczty elektronicznej pod adresem biuro@dipp.pl



Pkt.4
 

 

 Towar może zostać dostarczony w następujący sposób:


- wysyłką za pośrednictwem firmy kurierskiej, koszt pakowania i wysyłki wynosi 12 zł, typowy termin dostawy to dostawa na drugi dzień jeśli zamówienie zostało złożone do godziny 12:00; sporadycznie zdarzają się opóźnienia
 

 

 - w przypadku wyboru przesyłki pobraniowej należy doliczyć do przesyłki  kurierskiej 3 zł 

- w dowolny inny sposób uzgodniony wcześniej ze Sprzedającym.



Pkt.5



 Zamówione towary zostaną wysłane w terminie:


- jednego dnia od dnia wpływu zapłaty na rachunek bankowy sprzedawcy, w przypadku przedpłaty
 - jedngeo dnia od potwierdzenia przez Klienta złożonego zamówienia, w przypadku płatności przy odbiorze.


  Sprzedawca w miarę możliwości dołoży starań, aby zamówienie zostało wysłane w terminie wymienionym wyżej lecz w szczególnych wypadkach zastrzega sobie prawo do wydłużenia tego terminu. Jeśli Klient nie otrzyma towaru w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia, powinien powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę. W przypadku niedostarczenia przesyłki z winy przewoźnika, po rozpatrzeniu reklamacji usługi pocztowej, Klient otrzyma zwrot wpłaconej przedpłaty lub jeśli wyrazi takie życzenie, ten sam lub inny towar o tej samej cenie, w miarę dostępności towaru w magazynie.

 


Pkt.6

 

 Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient informowany jest o tym fakcie i podejmuje decyzję o:
- realizacji częściowej zamówienia wraz ze zwrotem kosztów towarów, których wysyłka nie jest możliwa
- anulowaniu zamówienia i zwrotu wpłaconej przedpłaty
 



Pkt.7

 

 Klient wraz z towarem otrzymuje paragon fiskalny (lub, na wniosek klienta - fakturę VAT), który stanowi dowód zakupu i jest podstawą ewentualnych zwrotów lub reklamacji.



Pkt.8

 

 Zgodnie z Ustawą z dnia 2. marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", konsument może odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. W takim przypadku Klient jest zobowiązany do odesłania zamówionych towarów na adres siedziby firmy, wraz z wypełnionym formularzem zwrotu, gdzie poda numer rachunku bankowego, na który Sprzedawca zwróci koszt zamówionych towarów. Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem. Zwrotom podlega jedynie towar nieuszkodzony i kompletny. Jeśli Klient nie poda numeru rachunku bankowego, koszt zamówionych towarów staje się nieoprocentowanym depozytem do czasu odebrania go przez Klienta w siedzibie Sprzedawcy.

 


Pkt.9
 

 

 Jeśli Klient po odebraniu towaru znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien niezwłocznie odesłać towar na adres siedziby Sprzedawcy. Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem. Reklamacje towaru są rozpatrywane w terminie 30 dni roboczych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę przesyłki. W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanów magazynowych), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary o tej samej cenie do wyboru. 

 

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl